چه فیلم هایی را از پژمان جمشیدی نگاه کنیم؟

۱۹ بازديد

یکی از مشهورترین، پول ساز ترین و محبوب ترین بازیگرانی که این روزها بسیار پرکار میتوان به پژمان جمشیدی اشاره کرد. پژمان جمشیدی متولد 20 شهریور سال 1356 است، این فرد پیش از این که به حرفه بازیگری روی بیاورد، بازیکن پیشین تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس است و جالب است بدانید که  اولین حضور او در حرفه بازیگری، حضور در سریال کمدی ساختمان پزشکان است که به کارگردانی سروش صحت ساخته شده است و همان سال در فیلم سینمایی آتش بس 2 تهمینه میلانی نیز حضور موفقی داشت و در ادامه فیلم هایی که پژمان جمشیدی در آنها حضور موفقی داشته اند را نام میبریم و شما برای دانلود فیلم ایرانی که پژمان جمشیدی در آن حضور داشته است می توانید به سایت دی دی فیلم مراجعه کنید.

فیلم سینمایی دینامیت

دینامیت از فیلم هایی است که پژمان جمشیدی در آن نقش اصلی را به همراه احمد مهران فر ایفا کرده است و مسعود اطیابی این فیلم سینمایی را در ژانر کمدی ساخته است و مربوط به سال 1397 است و فیلمنامه این فیلم سینمایی با همکاری شیما محمد بیگی و حمزه صالحی نوشته شده است و علاوه بر نقش های اصلی که برای شما گفتیم بازیگران دیگری نیز در فیلم سینمایی دینامیت نقش آفرینی کرده اند که می توان به محسن کیایی، نادر سلیمانی، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی و ... اشاره کرد. داستان فیلم در مورد دو طلبه است که به دنبال خانه ای می گردند و به طور اتفاقی خانه ای را در یکی از محله های بسیار خوب تهران با قیمت مناسب پیدا می کنند و حضور این دو در این ساختمان آغاز داستان های جالب و دیدنی است و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این فیلم کمدی و طنز را مشاهده کنید.

فیلم کمدی بخارست

همانطور که میدانید جدیدا فیلمی قرار است منتشر شود که پژمان جمشیدی باز هم در آن قرار است نقش اصلی را ایفا کنید و کارگردانی این فیلم همانند فیلم قبلی بر عهده سید مسعود اطیابی است و سال ساخت آن به 1401 بر می گردد. محصول کشور عزمیان ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی است و نویسنده فیلمنامه این فیلم سینمایی بر عهده حمزه صالحی است و بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند بسیار معروف و مشهور هستند، از جمله میتوان به پژمان جمشیدی، امیر حسین آرمان، ایمان صفا، حسین یاری، هادی کاظمی، بابک کریمی، غزال نظر، غلامرضا نیکخواه، وحید آقاپور، پونه عاشورپور و ... اشاره کرد. مدت زمانی که نیاز است تا به طور کامل فیلم بخارست تماشا کنید، 98 دقیقه است و شما از ابتدای فیلم خنده به لب هایتان می آید و برای دانلود بخارست 720p  می توانید به سایت دی دی فیلم مراجعه کنید.

فیلم سینمایی دوزیست

فیلم دوزیست از فیلم های دیگر پژمان جمشیدی اسن که ژانر آن کمدی نیست و در ژانر اجتماعی و درام ساخته شده است و کارگردان و نویسنده این فیلم سینمایی برزو نیک نژاد است و تهیه کننده آن سعید خانی است که تولید آن به سال 1398 برمیگردد. بازیگران حاضر در این فیلم سینمایی شامل جواد عزتی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی، الهام اخوان، ستاره پسیانی، سعید پورصمیمی، مانی حقیقی و مجید نوروزی است و توانست در جشنواره فیلم فجر که در سال 1398 صورت گرفت در بخش سودای سیمرغ حضور داشته باشد و داستان در مورد پسری است که در جنوب تهران زندگی می کند و دوستانش را به خانه اش آورده است و در همسایگی او دختری زندگی می کند که به این پسر دلبستگی دارد و روزی به سراغ این پسر می آید و از او کمکی می خواهد که آغاز داستان های جالبی است که بهتر است فیلم را ببینید تا به طور کامل با آن آشنا شوید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.