جرعه ای با سبک و استایل: ایده‌ های سفارشی لیوان و ماگ قهوه

۱۹ بازديد

اگر شما فردی هستید که هر روز مشتاقانه منتظر فنجان قهوه یا چای صبحگاهی خود هستید، پس اهمیت یافتن لیوان مناسب برای نوشیدن را به خوبی درک می کنید. لیوان های جالبی که می توانید در فروشگاه تهیه کنید عالی هستند، اما اگر به شما بگوییم که جایگزین بهتری هم وجود دارد، چه؟ اگر به شما بگوییم که می ‌توانید با خرید یک طراحی لوگو ارزان صاحب یک لیوان چای یا فنجان قهوه سفارشی شوید و از لیوان رویاهایتان بنوشید، چه؟

خوب، شما می توانید! برای یادگیری نحوه طراحی و دستیابی به یک لیوان چای شخصی سازی شده به طوری که بتوانید هر روز به بهترین شکل ممکن از خواب بیدار شوید، ادامه دهید.

اهمیت انتخاب صحیح رنگ ها و الگوها

یکی از اولین کارهایی که هنگام خرید یک طراحی برای ماگ یا لیوان خود انجام می دهید، انتخاب رنگ پس زمینه ای است که  طرح شما بر روی آن برجسته تر نشان داده شود. شما می خواهید چیزی را انتخاب کنید که دوست دارید و همچنین رنگی را انتخاب کنید که اطمینان حاصل کند که تصویر یا متن شما بدون هرگونه تداخل، مشخص باشد. عوامل زیادی در این انتخاب نقش دارند. روانشناسی رنگ نیز در نظر گرفتن بسیار مهم است. زرد یکی از بهترین رنگ های فنجان قهوه است زیرا احساس گرما و انرژی را القا می کند.

در صورت تمایل می توانید در پس زمینه فنجان قهوه خود نیز الگو قرار دهید. اشکال هندسی یا ارگانیک بسیار جذاب به نظر می رسند، به خصوص زمانی که مکمل یک طرح ساده باشند یا تمرکز اصلی فنجان قهوه شما باشند.

توجه به لوگو و متن

اکثر افرادی که یک لیوان قهوه شخصی سازی می کنند به طور قابل درک می خواهند نام خود را جایی روی آن قرار دهند. این بهترین راه برای ساختن فنجان خود است. بدین ترتیب طراحی در عین ظرافت، همچنان خاص بودن خود را حفظ خواهد کرد. فونتی را که دوست دارید انتخاب کنید و نام و حروف اول خود را در هر جایی که می خواهید قرار دهید. متن می تواند کوچک و ظریف باشد. در طراحی همه چیز به سلیقه و خواسته شما بستگی دارد!

یکی از جالب ترین کارهایی که می توانید با اقلام سفارشی انجام دهید این است که یک لوگوی شخصی ایجاد کنید و آن را روی فنجان خود بگنجانید. در حالی که کسب ‌و کارها همیشه این کار را انجام می ‌دهند، بسیاری از افراد نمی دانند که این گزینه برای آنها نیز قابل اجرا می باشد!

دریافت طراحی خاص خود

در حالی که خوردن فنجان چای یا قهوه هر روز صبح مهم است، لیوانی که استفاده می کنید به همان اندازه برای قرار دادن شما در خلق و خوی مناسب برای انجام کارهایی که باید در آن روز انجام دهید بسیار مهم است.

اکنون که از اهمیت ماگ و لیوان هنگام نوشیدن مطلع شده اید، وقت آن است که برای طراحی لوگوی خاص خود اقدام کنید. شما می توانید با یکی از طراحان متخصص نهان استودیو همکاری کنید تا لوگوی مناسب خود را بیابید، اما بهتر است از قبل در نظر بگیرید که چه چیزی ممکن است بخواهید روی لوگو قرار دهید.

حروف اول اسم شما شروع خوبی است، همانطور که یک تصویر مینیمالیستی که یا جنبه ای از شخصیت شما را نشان می دهد یا چیزی مهم را برای شما نشان می دهد. یک کلیپ هنری از آلات موسیقی که می نوازید یا نمادی که یکی از ارزش های اصلی شما را نشان می دهد در نظر بگیرید. از این پس می توانید از بیدار شدن با سبک و استایل خاص، لذت ببرید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.