راز جوانی و زیبایی: راهنمای کامل برای استفاده از ژل و فیلر

۴ بازديد

پر کننده های پوستی امروزه بسیار رایج تر از سال های پیش هستند، امروزه دیگر کسی برای بخشیدن جوانی به پوست خود نیازی به عمل های جراحی بسیار خطر آفرین ندارد و در عوض آن عموم مردم شروع به استفاده از ژل فیلر کرده اند.

این محصولات پر کننده که اکثرا دارای اسید هیالورونیک بوده و به صورت طبیعی تولید می شوند و با تزریق به بافت زیر جلدی پوست باعث تولید کلاژن و آب رسانی پوست می شوند و در صورت نیاز با تزریق مقدار بیشتر می توانند باعث افزایش حجم هم بشنود. دیگر نیازی به دوران نقاهت طولانی نیست و بعد از انجام تزریق می توانید بسیار سریع تر به فعالیت های روزمره خود برگردید.

بهترین برند ژل و فیلر

بهترین برند ژل و فیلر چیست؟ این سوالیست که جوابش بسته به نیاز کاربران متفاوت است و بستگی به این دارد که چین و چروک های پوست شما چه مقدار عمق دارد یا جنس پوست شما چگونه است، همچنین میزان بودجه در انتخاب بهترین برند بسیار برای شما تاثیر گذار است زیر ممکن است برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود نیاز به چندین جلسه تزریق داشته باشید که ممکن است هزینه مورد نیاز را برای بعضی از کاربران قابل توجه بکند. البته بعضی از برند های تولید کننده ژل و فیلر در ایران دارای محبوبیت بیشتری هستند که به صورت مختصر توضیحی راجب این برند ها میدهیم.

برند پروفایلوی ایتالیایی یکی از محبوب ترین برند های ژل شناخته شده در ایران است،این برند که توسط شرکت IBSA تولید شده است توانسته جایگاه خود را در دنیای زیبایی به خوبی پیدا کند. ژل پروفایلو تنها ژل هیبریدی بر پایه هیالورونیک اسید است و در ساختار این ژل، اسید هیالورونیک اسید وزن مولکولی کمی دارد و مولکول های آن بدون اتصال دهنده های شیمیایی به یکدیگر متصل شده اند و به همین دلیل این پر کننده استثنایی غلظت بسیار بیشتری از هیالورونیک را به نسبت مابقی پر کننده ها در اختیار دارد و عملکردی عالی را در جوان سازی پوست شما ارائه میدهد.

بلترو نیز یکی دیگر از برند های محبوب پر کننده است که توسط شرکت Merz به بازار جهانی عرضه شده است،کمپانی Merz یک شرکت آمریکایی است و در سال 2011 تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را گرفته و بعد از آن با شکوه در زمینه تولد پر کننده های پوستی میدرخشد.

نکات ایمنی هنگام استفاده از ژل یا فیلر

استفاده از ژلها و فیلرها برای زیبایی و جوانسازی پوست رایج است، اما برخی نکات ایمنی برای استفاده صحیح از آنها وجود دارد:

  1. انتخاب محصول معتبر: اطمینان حاصل کنید که ژل یا فیلری که استفاده می‌کنید، از یک شرکت معتبر و تایید شده تهیه شده است.
  2. مشورت با پزشک متخصص: قبل از استفاده از ژل ها و فیلرها، بهتر است با یک پزشک تخصصی مشورت کنید تا نکات ایمنی و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
  3. آزمایش حساسیت: قبل از استفاده از محصول، آزمون حساسیت را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که بدن شما به آن عکس العمل منفی ندارد.
  4. تمیزی و ضدعفونی: قبل از استفاده، منطقه مورد استفاده را با آب و صابون تمیز کرده و سپس با الکل ضدعفونی کنید.
  5. پیگیری عوارض: در صورت بروز عوارض ناخوشایند مانند التهاب، درد یا قرمزی، به پزشک خود مراجعه کنید.
  6. عدم افزایش دوز: هرگز خودسرانه دوز ژل یا فیلر را افزایش ندهید، بلکه همواره با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید.
  7. توجه به تاریخ انقضاء: اطمینان حاصل کنید که محصول شما تاریخ انقضاء مناسب دارد و قبل از استفاده آن را بررسی کنید.
  8. پس از استفاده: پس از استفاده، منطقه مورد استفاده را با آب و صابون تمیز کرده و به دقت دستورالعمل ‌های پسا عملیاتی را دنبال کنید.

البته لازم به ذکر است که بهتر است برای ایمنی بیشتر ژل یا فیلر مورد نظر را توسط شخص بدون تخصص تزریق نکنید و پیش دکتر متخصص بروید تا محصول را برای شما تزریق کنند،امیدوارم این محصول به شما به خوبی کمک کرده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.